Ont i huvudet

Jag är ledsen. Jag kan bara inte rå för det. Borde vara jätte glad just nu, men jag bryter snart ihop. Fan jag vill inte att det ska vara såhär mellan oss. Känns som att det kommer att hålla på förevigt. Vill inte säga förlåt förens jag vet riktigt säkert om jag kan lita på dig. Jag är för trött på att lita. Jag är helt enkelt rädd att det ska falla tillbaka. Allt jag vet är i alla fall att jag ÄLSKAR DIG mer än allt. Du är så jävla mycket mer än pengar. Men det kan du visst inte förstå, och det sårar mig så jävla enormt. Men jag ska bita ihop och inte visa mig svag.

Fattig som fan är jag, måste klara mig på 300 kr i 23 dar. Inte att tänka på shopping i Stockholm i morgon inte. Köpenhamn resan är lite väl dyr för mig även fast jag har sparat 600 kr från förra månaden. Fick reda på att man måste ha vandrarhemskort och det  kostar typ 44 kr per dag. Men de säger att man kan skaffa det i Sverige, billigare. Men vart? Pengar gör mig tamefan galen. Kanske kan sälja nått på tradera. För jag behöver verkligen nån hundring mer. Väldigt lägligt att börja banta i alla fall, får göra soppa. Men om jag åker hem på helgerna som jag inte har planerat så behöver jag bara köpa mat för 14 dagar. Så det får bli att åka hem. 

FÖRLÅT för att jag skriver om pengar men jag måste bara skriva av mig all skit som är inom mig. Måste skaffa jobb till hösten så att jag kan göra allt det roliga som jag vill göra. Nej jag ska leta efter något att sälja på tradera nu. Eller inte nu föresnten, nu ska jag göra mat och sen hänga tvätt. Roligt va? NJA. 

Stockholm i morgon whiiii. NOT. Gör bara att allting är som vanligt! Vill bara krama om nån snäll människa just nu.

Kommentarer
Joline säger:

Jag känner mig kramig... är jag snäll? (:

2008-04-07 | 19:13:33
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Sofie säger:

Joline: Ja det är duuu, kom hit och KRAMA OM MIG!

2008-04-07 | 20:15:24
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback