ÖRLY hour

Hej på dej du!
Gick upp 06:30 i dag, det tidigaste jag har gått upp på länge. Men i alla fall. Har bara design, svenska och matte prov i dag så jag slutar innan maten. Och i morgon behöver jag inte ens ställa klockan, börjar liksom 2 typ. Jobbigt men ändå jäkligt behövligt. Då får jag ju 3 mornar som jag kan sova ut på i rad :). Känns som att jag bara skriver om vad jobbigt det är att gå upp och sånt haha. Men jag vet inte vad jag ska skriva. Är det någon som vill att jag ska förtälja något ni inte redan vet? Förtälj mig i sånna fall ^^. Det kan vara allt i från mitt kärleksliv till modegalor ^^.

Köpa i biljetterna till Köpenhamn i dag som sagt :) Vi närmar oss :D

image1915
Saknar faktiskt min so lärare lite ^^ Mest so överhuvudtaget tror jag.

Kommentarer
Jonna säger:

Svara gärna på min fråga på inlägg rent hem tack!
Tack o kram! :)

2008-04-03 | 07:09:59
Bloggadress: http://jth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback