Söndagsdepp

Vaknade rätt så glad i dag, myst med mamma framför Tatuerad turso, rätt creapy film att se innan man ska till Köpenhamn, men, men. Tog bussen till Karlstad 15:35. Och det ångrar jag bittert nu. Vill bara hem. Fan jag hatar när jag känner så. Längtar tills på tisdag för då kommer Stinaa :D:D:D:D. Var så jäkla länge sen jag träffade henne själv. Vi ska dra till Bergvik och Ikea och mysa, i hope. Borde gå ut och pumpa cykeln så att jag kan cykla i morgon, i really need to train. Snälla mamma och pappa kan inte ni komma hit? Ta med er toapapper för det är slut ;). Nej men jag vill bara att ni ska sitta här brevid mig + att det är inte så jäkla kul att köpa toapapper. Nu kommer visst Keri hit och två kompisar. Jaja jag får väl rycka upp mig. Kom på att man alltid kan använda servertter för det har jag många av ^^. Men har inga pengar på mobilen, det är värre. Det bara rasar pengar. Fan att man inte kan sätta in en tjuga typ, för det skulle jag kunna leva på ett tag :P. Nej pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback