Stockholm i dag

image1965
image1964

image1966image1967
image1968
image1969
image1971 

Många turist bilder haha. Men det är kul att dokumentera. Känns inte alls som att jag varit i Stockholm i dag. Känns skit konstigt. Men först så åkte vi i alla fall till National museet, kommer bilder därifrån i morgon. Sen så fick vi fri tid på stan. Och vi hade bestämt oss för att inte köpa någonting, (spara till Köpenhamn liksom) Så vi höll oss på östermalm/stureplan och gick in i de mer fancy affärerna som tex Natalie Schuterman och Mrh. Där klämde vi på klänningar för 14000 kr. Haha jag tappade en klänning för 9000 kr på golvet. Hittade jätte fina väskor som jag gärna hade köpt. Men det får bli nån annan gång ^^. Sen så åt vi på mcdonalds, och så gick vi in på H&M och så köpte Sara skor, SKRÄLL! haha. Och jag köpte ett armband för 10 kr. Se där... HATA H&M!
Nej nu ska jag sova. Har mycket att göra i morgon.
 
1. Göra svenska.
2. Bli klippt av Emma GÖTT
3. Diska
4. Städa
5. Skulle behöva städa garderoben men njaaa, kan göra det till helgen.

Jag har brännt läppen på vågtången i dag (Stina tänk dig läppen!) + att jag bet av mig en del av min kind förut. YEY!

Kommentarer
Stina säger:

Angående läppen: Been there done that! And it huuuuuuuuuuurts! I know

2008-04-09 | 12:38:11
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback