Tiburtius

Jag är för trött för att skriva blogg men jag gör det för annars ångrar jag mig i morgon ^^. Ja vad har jag gjort i dag, jag har varit i skolan (och det var skit jobbigt, hade värsta skavsåren, invigde mina Marc Jacobs skor), tvättat, postat paket, sovit i en och en halvtimme och sist nu har jag diskat. Nu väntar jag på att Andra avenyn ska börja :), bara tio minuter kvar. I dag har Tiburtius namnsdag, grattis till dig. Om jag nu får ställa en konstig fråga, hur många heter Tiburtius? och hur många heter Sofie? Säkerligen många mer som heter Sofie, och har vi med namnet Sofie en namnsdag? NEPP vi har ju inte det. Vem har bestämt alla dessa konstiga namn? Jag ska nog döpa min son till Tiburtius, då får han en namnsdag och allt ^^ haha. Nej gud jag blir så här när jag är trött. I morgon åker jag hem och hämtar min sak som har kommit ända i från Hongkong. Och så måste jag krama om morsan och farsan för jag känner verkligen för det. Och jag brukar inte skriva morsan och farsan men min väg till att bli stockholmare måste börja någonstans hehe. Nej min gud nu tror jag att Andra äääääääääveeeenyn börjar.

Veckans väska! :D

image1983

Den röda är grym, kanske ska leta efter en liknade att ha macdatorn i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback