Tjolahopp

Nu ligger jag här i sängen och väntar på att John Blund ska komma och strö sand i mina ögon. Har inte diskat i dag ^^ haha. Fick t.o.m äta yoghurt på tallrik med tesked haha. Men det funkar, testa. Sen så gick jag till skolan för första gången i från Norrstrand. Har annars cyklat eller åkt buss men nu kände jag för att gå där på vägen och lyssna på musik. I skolan redovisade vi själv porträtt och sen så gick vi på utställningar. Sen hände det något märkligt. Jag tänkte, kanske ska jag träffa Stina i dag. Så jag gick på torget på väg emot pressbyrån. Pratar med Stina och vem kommer inte gående emot mig då? hihi joo Stina. Och så säger vi alltid, ska vi kramas? haha. Ja och så gör vi det. Ödet att vi sågs så där. Ja men sen så skulle vi gå till en viss affär för att köpa en viss present. Vem möter vi inte då om Emma ^^. Hihi. Karlstad är litet. Blev dock lite orolig när jag kom hem för då låg det en sån där hyra inbetalnings mojj för juni där. Och liksom jag sade ju upp lägenheten för en månad sen. Så jag är ju urflyttad då. FATTAR de trögt eller???? Konstiga människor, bönner i Karlstad kallar jag dem. Usch! Mår dåligt för det stundende matteprovet också. BLÄ!

Nu kom John Blund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback