Tralala vad det är svårt att sova zzzzzzzzzz

Det är allt konstigt, att på morgonen när man vill sova, ja då får man inte sova, och på kvällen när man inte vill sova, ja då måste man sova haha. Varför är det så? En fråga som ingen kan svara på. Nej men, ja vad har jag gjort denna kväll då. Jag har tvättat och sprungit upp och ner för trappen och ändå glömmer jag bort att tvätta Marc t-shirten haha. Sen har jag ätit makaroner och bacon. Sen har jag lagt ut lite grejer på tradera. Så jag hoppas att jag får in lite cash. Skulle vilja ha kvar vissa grejer men är det nöd så är det. Och så är det alltid roligare med nya grejer. Föresten så har nån lagt bud på Rayban brillorna så passa på och bjud över vettja ^^.

Inte värst fun att åka till Stockholm när man bara har pengar till mat. Men jag får helt enkelt stå ut tills vi åker till Köpenhamn (23 dagar kvar). Keri är väldigt bra haha på att leta upp bussar som går till vandrarhemmet och allt. Det är bra det ^^. Jag kommer få en enorm resfeber aaahh shaking. Har ju liksom inte åkt till ett annat land utan mamma ^^. Och så har jag aldrig varit i Danmark. Inte ens Legoland, det är skamligt.

Om jag ändå vore så söt som när jag var liten <3

:`( Arg och LEDSEN

+ festsugen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback