Trallala

Känns som att jag inte uppdaterat på skit länge haha. Men i alla fall. Jag, Stina, Olivia och Jocke gav oss ut på äventyr på Kronoparken i går. Men vi blev letta och så hade killarna bröst haha, så vi stack därifrån. Så vi åt kall falukorv och pratade i telefon. Ja sen i dag har vi vart väldigt dryga men jag och Olivia drog till stan och shoppade. Jag fick med mig det där linnet som jag har letat efter. Tycker att det är så fint :) ska ha på mig det på dopet tror jag. Jag ska snart gå och möta Emma på Ica, är väldigt hungrig. Känner för att köpa en pizza haha men jag står nog över det. En Billys i så fall haha. Jag skrattar fan i genom detta inlägg haha, massa HAHA hela tiden. Men jag orkar inte skriva normalt. Det får blir som jag säger typ. Har fått allt sålt på tradera också :) Kanske "pradan" också :D. Har tjänat över 500 spänn då :D HAPPY eller vadå? Pappa var jätte snäll och gav mig pengar i går också :D LYCKA! Tror att jag ska försöka leva på att sälja på tradera haha. Har packat in en massa paket som jag ska gå och posta i morgon om jag nu ser att alla pengar är på kontot. Hihi nej nu ska jag fixa till mig. PUSS

image1981image1982

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback