Uh vad ja hatar busstiderna nu

Jag måste ta den bussen som går halv nu för att hinna med bussen för sen går det inte nån förens hel, och då kommer jag försent. Jag är ruskligt trött i dag, kommer ärligt talat dö i skolan. Vi ha tema dag MATTE :O hör hur jag bokstaverar  M A T T E U S C H haha. Funderar på att ta Emmas jacka i dag haha för jag känner bara för att gosa upp mig i något. Men men nu måste jag gå ut till bussen. Ha en bra dag <3

Mamma kan inte du sms mig om rosa grejen har kommit för i dag är det ju 14 dagar sen liksom? Drömde inga bra drömmar om den i natt ;).
 

Kommentarer
Malin säger:

Tro mig, du är inte den enda som hatar dom nya busstiderna

2008-04-09 | 12:46:36
Sofie säger:

Nej fy fan, och så är det fullt på bussarna och de åker förbi :O

2008-04-09 | 18:39:17
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback