Uteservering

image1918

Vi slutade efter lunchen i dag och då gick jag Sara och Keri lite på stan. Sara köpte en jätte fin (VILL HA) kjol i från Modtröm. Och ett par jätte fina pumps. Jag såg ett par som jag vill ha men, nej. Var och kollade bussarna och sånt till Köpehamn. Och det verkar som att vi måste ta bussen som går till Jönköping först. Så 4 timmar där innan den fortsätter till Köpenhamn. Men hem blir perfa. Ska köpa dem i morgon i stället för Keri hade inga pengar på kortet. Vi ska verklingen åka :D:D. Vi eller Keri och Sara köpte varsin smoothi och så stekte vi lite i solen. Härligt! Nu ska jag äta upp mina stuvade makaroner och sedan gå till Emma. Hon har varit på akuten i dag den stackaren :(. Ja men i morgon ska jag sooova länge. Ska jag åka hem i morgon är frågan? Vill ni ha hem mig? :S

Kommentarer
Keri ;) säger:

Näh, jag vill ha dej här hemma... (:

2008-04-03 | 19:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback