Valboooorg

image2024
Först var vi hos Keri och åt tårta och sen så blev det tacos med Emma och Sara i Saras fina lägenhet på norrstrand :D

image2025
Emma :)
image2026
Sara stod och stekte köttfärs ^^

image2027
Jag häller upp päronsaft ^^

image2028
Sen drog vi till Mariebergsskogen och såg på studentkör, majbrasa och fyverkerier :D

image2029
Fint va? :P

image2030
Jag är verkligen bra på att ta kort haha.

I morgon vid den här tiden är jag i Köpenhamn ^^ Fan va skojj hihi. En bra start på våren tycker jag.

Det kändes som en bra valborg även i vetskapen om att alla är ute på fest, men vi hade trevligt och mysigt. Så jag är nöjd ändå. Saknade vissa dock men det är ju så ibland. Nu ska jag sova. Ska upp 6 i morgon liksom.

Pussssssssss vi ses på måndag typ, kanske hinner blogga nått när jag kommer hem på söndag.


KÄRLEK till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback