Varför?

Åh i dag vaknar jag så där arg på mig själv. Varför är jag så jävla bitter? Det är ju för fan typ sommar ute och jag har turkiet parfym på mig och det ger mig en hög med sommarkänslor. Och så har jag nästan inga kläder på mig, gött nu när jag nästan inte har några kläder. Och så åker jag till Köpenhamn nästa vecka. Jag borde vara ap glad :D Utomlands vill jag till hösten, turkiet, grekland, tunisien m.m. spelar ingenroll, vill bara ha tropiskvärme lite billig shopping och enastående mat. Nu ska jag cykla till skolan, även fast jag har ont i magen. Och vid ett kommer jag få en piké, jag borde vara jätte glad ^^. Och när jag åker hem sen till Sunnemo så ska jag se på Djävulen bär prada, och drömma om prada väskor.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback