Bloggtrött

Nu är det så att jag kommer att få en ny dator i morgon, av skolan. Då blire att ändra bloggdesignen och blogga mycket mycket mer. Fast det är såklart ett löfte jag kanske inte kan hålla. Men försöka kan jag allt. I morgon får jag bilder i från fredagen höhö tar tid detta ^^. Urinvägsinfektion har jag också :( Kissnödig heeela tiden, sveda och ständig magont. Det är piss. Mamma Keri Sara och Emma tjatade om att köpa citron och mandariner men jag köpte en apelsin och sofiesmode. Japp jag är redan bättre hehe. Eller kanske inte men ändå. Gick på stan med Emma lite after school och kollade och så. Sen så bjöd hon mig på mat, köttfärssås och spagetti (jag åt för mycket!) DOG! Men tacksam som fan ^^. Sen drog jag mig hemmåt pga magont. Kom hem till vad jag trodde var en tom lägenhet men Stina var allt hemma. Hon skulle på fest egentligen men hon chillade i stället. Så jag fick med henne och köpte apelsinen. Sen har vi suttit och sett på mean girls. Sen blir det satc och sen sängen. PUSS

Kommentarer
Lisa säger:



Jag är bra - tralala

2008-08-25 | 22:26:18
Bloggadress: http://lisasfanclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback