Fillirill

Har suttit och fillirillat lite på blogg designen i nya photoshop. Blev inte värst nöjd :( Men det får duga för ett tag. Men om man tycker på min bild så kan man läsa om mig också ^^ Det har ju min mamma saknat så ;) som att hon inte vet vad jag drömmer om osv. Har ingen braig bild att visa att det är jag som äger bloggen heller men det fick bli min nyaste som jag tog tio i 8 i morse ^^. Nja va annars har hänt i dag. Hm jag har köpt en halsduk på MQ riktigt  snygg är den. Jag är rysligt trött nu också. Vet att alla är ute och partar i dag, men jag är inte avundsjuk faktiskt ;) Jag har ätit klyftpotatis och så har jag hittat ett allmänt rum. Framsteg framsteg! Hihi. Nej men nu ska jag nog ta och sova för i morgon kommer Theo älsk och så ska vi kanske på skogamarknaden ;) Och så blir det lite skolarbete också. Väldigt intressant text och väldigt bra skrivet jo jag vet höhö. Nej ge mig kärlek så lovar jag att jag ska börja skriva bättre hihi ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback