Flyttning

Jag har såååå ont i ryggen, vet inte vart jag ska ta vägen. Ofräsch känner jag mig också ^^ hihi så är det när man går i pyjamas hela dagen. Har passat theo hela dagen känns det som men syster kom rätt tidigt och då åkte jag och jobbade. Sen after work åkte jag och mamma till Hagfors och hämtade paket (min skinnjacka).

Ja och nu på eftermiddagen har jag packat ner det mesta som jag äger och har. Har packat ner kläder och allting :D Ska bli så kul att flytta i morgon. Jobbigt dock men det är det värt. Stina är där nu, hon säger att hennes rum ser ut som att en knarkare bor där haha, en madrass en låda och en rem. Haha hon är kul hon.

I morgon så stannar jag kvar där tills jag vet inte vilken dag, när jag vill hit till Sunnemo igen ^^. Men jag har planerat att på söndag ska jag och Stina gå på stan (måste köpa lite grejer ^^) och sedan Ikea och ssssen på måndag solareturen. Och Olivia och Angelica skulle visst cykla ner till oss då på måndagen också :D. Kan bli roligt.

Jag lovar att inom en snar framtid kommer det komma ett bildregn, I promise. Har mycket att visa!

Nu ska jag gå och dööö med min rygg!

PUSS


Kommentarer
Malin säger:

usch vad avundsjuk jag blir, vill också flytta till en egen lägenhet !! ska bli kul att se bilder på den iaf :)

2008-08-08 | 18:49:09
Bloggadress: http://accordingtomalin.blogg.se/
Sofie säger:

Hihi ja det ska bli jätte kul :D Ska ta mååånga bilder ^^

2008-08-08 | 23:06:24
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/
Olivia säger:

klart det blir kul=)

2008-08-10 | 23:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback