Godermorgon

Sitter i Emmas soffa just nu och väntar på att tiden ska gå. Gjorde iordning mig lite för fort. Sov hos Emmsi i natt och det var mysigt (: Vi såg på Bert och så försökte jag pyssla ihop en ny design till bloggen men jag har noll inspiration. Det är mycket som jag ska skapa på några dagar och min lilla hjärna vill inte. Jag har verkligen noll inspiration. Jag tror jag måste ta en promenad genom dalen denna helg för att få nån slags inspiration. I alla fall in på konsum för att hitta en produkt som jag vill göra om. GAAAH så här ska det inte vara!

Helgens mål är att få inspiration!




En bild från just precis nu ^^ Ser lite småsur ut men det är jag inte, bara trött.
Bilden skymtar min topshop klänning och Evfa Attling halsband,


Kommentarer
Olivia säger:

dalen är bra=)

2008-08-29 | 18:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback