I got nothing to hide

Hejsan allesammans!

Stina ligger i badet och har det härligt. Jag sitter vid teven med en ansiktsmask och lyssnar på olika band på kanal 9. Vet inte vad det är för kanal ens. Men det fulländar stämningen. I dag har vi gått på bergvik och köpt lite grejer på apoteket och jag har köpt en jätte fin liten pyjamas. Kommer bild på den nån dag. Och annat smått och gott. I morgon har vi mycket att göra, solareturen och kolla efter soffbord, stan (verkligen ett måste ^^), ikea om vi hinner, pekås och köpa hårfärg och sen så kommer Olivia och Angelica :D Ja vi får se om vi hinner...

Jag tycker att det är lite tråkigt att Karlstad inte har ordningochreda :( Hittar inget fint pennfodral juue :(

Men men ^^ Nu ska jag gå och skölja bort masken. 

Sov så sött! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback