Ikea och solareturen



Idag har jag och Stina gjort en massa ärende, så nu är jag väldigt trött och har ont i kroppen. Först gick vi på stan och där köpte jag några underbara ting. Sen så åkte vi till Ikea och där glömde vi köpa det viktigaste, duschdraperi ^^. Men jag köpte rosa förvaringsboxar att ha hårgrejer i, en matta till klädkammaren, en dörrmatta och två växter till köket. Sen drog vi till wåxnäs och in på willys och där köpte jag hårfärg och fikabröd eftersom vi skulle få gäster. Sen så gick vi till solareturen och där hittade vi den fina hyllan på bilden däruppe, den står i vardagsrummet. Vi hittade också ett köksbord med stolar som vi la undan tills på onsdag, ett blå gullig grupp ^^. Haha lite rolig historia när vi skulle ta bussen hem. Vi gick självklart på fel sida och åkte år helt fel håll. Låter inte så roligt. Men det var de att vi stressade så mycket för vi var nära på att missa bussen så vi nästan slängde hyllan i diket haha, jaja. Ja sen åkte vi hem och där väntade Olivia och Angelica, de hade cyklat ifrån Sunnemo, hurtiga ungar. Sen fick vi ännu mera gäster, några kompisar till Stina kom också, det var trevligt :). Nu ligger Stina, Olivia och Angelica och sover och jag kan verkligen inte det ^^ haha skräll.  
  

Dessa fina boxar köpte jag på Ikea. Och så köpte jag skolgrejer på akademibokhandeln, rosa pennskrin och ett jätte fint 7 ämnesblock.



PUSS

Kommentarer
Anonym säger:

Snygg spegel!

2008-08-13 | 09:57:46
Sofie säger:

Ja den är snygg ^^

2008-08-13 | 14:28:39
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback