Jacka Theo Puss

I dag sa min mamma att jag fick ta med mig pälsjackan hem i från mitt gamla jobb där jag har vekarierat denna vecka. Sweet med lite koosing. Och sweet med jackan. Jag kan se framför mig kalla vinter nätter och jag sitter på min och Stinas balkong för att man inte har ork att gå ut typ ^^. Åh i´m looking forward. I dag antog jag mig utmaningen att vara barnvakt åt min systerson bäbis Theo i morgon. Fast han sover här i natt, i min säng, mycket sömn jag kommer få ;). Det började inte vidare bra kan jag säga. Jag skulle läsa mamma mu för honom och genast när jag började läsa skrek han på mormor. Nehe jag fick visst inte lägga honom. Då insåg jag att jag absolut inte är redo för kids än ^^. Fast det har jag nog insett för ett bra tag sen. Det där med blöjor är inte riktigt min grej...

Nej nu ska jag försöka göra mig trött. Kanske ska be pappa läsa nån bok för mig. Fast det funkar nog inte. ÅHH jag är så otrött man kan bli! Jaja PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback