Kiss and fly away

Sitter i min och Stinas trea på färjestad och det känns soft. Så himla fint är det :) Är riktigt nöjd med allting. Kommer bli toppen känns det som. Tänkte att jag tar bilder när vi har köpt soffbord och så för det känns lite tomt nu. Men annars är det stort och rymligt och alldeles, alldeles underbart! Hihi. I morgon blir det stan och Ikea. Ska försöka hitta någon snygg klänning på lilla ego och gärna ett halsband. Skulle vara kul att hitta ett fint pennskrin också. Ja och på Ikea blir det gardiner och matta till mitt rum :) Ja och en masssaaa masssaaa andra grejer. Nu är jag väldigt trött för Emma har hållt mig vaken läääänge. Hon blev nyss hämtad av Markus. Vi har haft jätte mysigt i kväll, sett på en kärleks historia och käkat godis och varit nyttiga. Nej men nu ska ja gå och sova min första natt i den nya lägenheten :D

Sov sött <3

Kommentarer
C h r i s t i n e - säger:

Nu är det sista chansen att vara med och tävla om det fina armbandet i min blogg. Om du är tävlings sugen så klicka in på min blogg och läs tävlings reglerna

2008-08-10 | 02:34:50
Bloggadress: http://christiinek.blogg.se/
C h r i s t i n e - säger:

Nu är det sista chansen att vara med och tävla om det fina armbandet i min blogg. Om du är tävlings sugen så klicka in på min blogg och läs tävlings reglerna

2008-08-10 | 02:34:53
Bloggadress: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback