Min fin fina orkidé



Har sminkat av mig och lagt mig i sängen. Kom hem i från bion för cirka en halvtimma sen. Trodde verkligen inte att filmen skulle sluta på det där viset men nu får jag helt enkelt acceptera det ;) Tänkte visa mitt fin fina fönster i Karlstad. Invigde med min orkidé idag. Bredvid har jag det rosa doft ljuset som jag fått av Stina. Och i silver ramen har jag ett minne i från min Ale. Jag saknar Ale varje dag. Tänk att bara för en sista gång få se han komma in i hallen hemma i Sunnemo och att han för sista gången drog sig till mig och försökte pussa mig. Jag skulle göra allt för den där sista gången. Jag saknar dig Ale <3!



I morgon hade jag tänkt gå upp tidigt och ta en lång promenad men jag känner att jag inte kommer att orka det så jag tar det när jag kommer hem i stället. Som att jag skulle orka det då. Men om jag inte orkar det så tar jag tisdags morgonen till det.

Sovsött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback