Mjuuuukiiisbyxa

Tänkte ta upp det här med mjukisbyxor igen.
Det är ett intressant ämne att prata om.

Enligt mig är skolan en arbetsplats som man ska ta seriöst om man vill komma någonstans. Och jag är nästan helt säker på att ingen vill anställa nån med mjukisbyxor... Det är just därför jag inte tycker att man ska ha dem på sig i skolan. Men det är jag och jag får tänka och tycka som jag vill. Jag är egentligen en mjukisbyx lover. Jag använder dem nästan hela tiden. Men endast innanför väggarna i mitt hem, där de hör hemma...

Skulle du vilja anställa någon med mjukisbyxor?
Eller skulle du tycka att det var oanständigt?



Vaknade alldeles nyss i ett annat rum :O haha först blev jag lite förvånad men sen kom jag på att jag inte kunde sova i går så jag traska mig in i det andra rummet  ^^. Mamma måste nog ha undrat i morse, när hennes dotter inte låg i sin säng ;). Nej nu blir det frullle, sen blire att packa ner things for K-stad och sen en bilfärd med my beloved mother to k-stad.

PUSS


Kommentarer
Emma säger:

Nej, jag skulle inte anställa nån med mjukis.. fråga vilken arbetsgivare som helst. tänk å få känna längtan att få komma hem å ta på sig goa kläder efter den dag på jobbet liskom .

2008-08-19 | 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback