På topp!

Har precis beställt tre nummer att topphälsa, man fick en pilatesboll på köpet och det är jag jätte sugen på :D jag ska börja träna som FAN till hösten. Jag skulle vilja ha en boll som man kan sitta och studsa på framför teven :D Gud va sköjj ^^. Sitter med hårfärg i utväxten nu :D göttans det meeeeee... Provade att bara ta halva av allting och blanda i en burk och sen spara det som var kvar till nästa utxäxt behandling. För mitt hår tål inte att färgas i topparna tyvärr :(

Jag längtar till att ska skolan börja för nu vill jag få igång rutinerna. Äta som man ska, gå upp som man ska och börja träna. jag ska verkligen försöka denna gång. Nu när jag bor på färjestad kan jag ju springa runt älven och det är ju fint. Men jag ska börja på gym också. Jag ser verkligen fram emot det. Jag tror jag ska testa njoy, har tränat nån gång där förut och det är fräscha lokaler. Det jag mest är sugen på är spinning och gym.

Nej för mycket snack om  träning här ^^ haha men det är bara för att jag känner mig sååå lat!

PUSS på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback