Pengar i fickan och ett äss i min ärm

Fan också! I dag gick det piss när jag försökte övningsköra...! Tar nog ett tag innan jag vill köra bil igen ^^. Jag har så hemskt dåligt tålamod. Men men skit samma, inte så jävla noga med det där körkortet ;). Var med mamma och handlande förut och då införskaffade jag mig en fetgodispåse och sofiesmode. Så nu har ni det på hjärnhinnan, typ. Kunde ha gått på aorobics om en kvart men orka :P Har träningskläderna i karlstad också. Men ska försöka gå ut och powerwalka nån dag. Livet är väl ändå rätt soft må jag säga, HAHA stackars folk som börjat skolan...

Känns som jag har lekt med Emma i dag, vi har pratat en hel del timmar i telefon ^^. Sjuklingen <3

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback