Rundade kanter



Har suttit och fifflat lite med photoshop ett tag nu och äntligen så fick jag till mina rundade kanter ^^. Bilden ska vi inte kolla på dock. Ett + med den nya datorn är alla bildredigeringsprogram för 20 000 kr, inte illa alls. Måste bara ha tid till att förstå allt. Men under helgen ska jag försöka göra lite på teu uppgiften som är att göra om alla sveriges sedlar. Kan bli kul man också svårt. Och så måste jag hitta en produkt som jag vill göra om...

Jag har köpt ett par skor i dag, i från vagabond. Riktigt snygga är dom, kostade en tredjedel av priset för hope skorna. Och bara nästan lika snygga ;) Har sett en halsduk som jag vill ha också. Sen är det inget mer som jag vill ha faktiskt.

När Stina kom hem hade hon köpt ett doftljus till mig för att hon hade dåligt samvete för en sak som hon absolut inte behövde ha dåligt samvete över. Men jag har ju den bästaste vännen så ^^ 

Nu ska vi laga mat, pommes och köttbullar rättare sagt :)

PUSS

Jag måste fixa till bloggdesignen om jag ska orka fortsätta med bloggandet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback