Smoker

Jag har lekt i dag med min älskade Theo älsssssk! Vi har flugit flygplan, åkt rutchkana, lekt glass stånd i sandlådan och sprungit ikapp. Theo vann varje gång ;) Sen åkte han hem :( Då lånade jag ut mitt blommiga måttband till pappa för han hade tappat bort sin tumstock, haha jag tror han kände sig väldigt manlig. Sen åt vi kräftor och räkor :) och så såg vi på Masjävlar. Japp det var väl min lördag i think. För nu tror jag att jag ska försöka ta tag i lite skolarbete ska analysera några produkter. I morgon ska jag väl fortsätta med det kanske. Håller på att tjata om att få åka och kolla på Arn på bio + att få skjuts hem till lägenheten. Är ju rätt behövligt med all min packning. Ska ta med en orkidé och en spegel (Stina ska jag ta med en spegel till hallen?) ja och det kan man behöva skjuts till (:




Kommentarer
Stina säger:

ja, om den är fin så visst:p det är ju ganska bra att ha :)

2008-08-31 | 01:00:20
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se/
Sofie säger:

Jo men du tala ju om att du hade en spegel också :P

2008-08-31 | 10:47:50
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback