Love toooo lovee

Hej på er alla läsare! I dag har jag och min älskade vän Stina bärt in ved så att vi nästan dog på köpet haha. Men lite extra pengar är alltid gött. Vi höll på i  tre timmar och med säkert en vila på 3 timmar i mellan. Då såg vi på 6 points och djävulen bär prada :D hihi.

I morgon ska jag bära in lite mer ved själv, sen så åker jag och mamma till Hagfors och käkar. Det är trevligt (:

Åker till Karlstad på tisdag tror jag. Underbart att få bada på mornarna och fixa lite till och så. Sen skola på fredag och sen hem för party i parken i think ^^ höhö.

Gick igenom min nya mobil och hittade sånna där mallar som man använder om man inte har tid att skriva det man vill. Och en var "Tycker om dig" det tyckte jag var så fint. Det smset skulle jag uppskatta :D hihi...

Jaa nej kan inte Ghost wisperer börja nuuraa!!

Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback