Vänskap är ett stark ord

Sitter här och tänker lite för mycket som jag brukar göra. Inte så bra kanske men det är gött ibland det också. Är ganska trött också. Men jag har tänk mycket på det här om vänskap. Varför ska det vara så fruktansvärt komplicerat? Har man inte annat att lägga sin energi på? Jag vet vart jag har mina vänner och vilka jag kan lita på. Det räcker för mig. Men rätt så ofta undrar jag hur andra tänker. Jag har nog ett helt annat tankesätt än andra. Ett bra tankesätt.  

Usch tror inte att nån fattar vad jag precis skrev, inte ens jag själv...
Men så kan det vara!

Nu ska jag sova och drömma och kärleken
och om allt det underbara livet erbjuder <3

Kommentarer
Stina säger:

Du är min vän <3

2008-08-16 | 18:46:37
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se/
Sofie säger:

Du är den bästa vännen man kan ha :D <3

2008-08-16 | 21:14:37
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback