Var du än befinner dig

I dag mår jag inte alls bra, har ont i öronen, halsen och så är jag snuvig. Men jag måste rycka upp mig nu för snart ska jag till jobbet, sista gången. Den lyckan kan inte ens utryckas med ord! Sen så ska jag med mamma och pappa till Ikea och kolla på sängar och sen blir det Batman på bio. Kan nog bli en trevlig dag. Men man vet ikke. 

Jag längtar tills skolan börjar ^^ Kan vara svårt att tro. Men min design skola är faktiskt inte så tråkig (JAG VILL VARA KREATIV, blir inte så mycket sånt på lov) och livet med Stina i våran lägenhet är något jag också längtar till.



Dessa ljuslyktor köpte jag till vardagsrummet, såg dock nu att jag placerat två olika färger på ljusen. Man fick med fyra stycken ljus och varav två var lite mörkare.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback