A friend like you

Sitter här och gör engelsk uppsats, men det kommer ingenting bra ur mig.
Bla bla bla bla bla, armen! Ja typ så...

Jag har många underbara vänner som alltid ställer upp för mig, men jag måste bara skriva om min älskade vän Emma som jag pratar med varje dag. Hon förstår sig på mig och vi hittar alltid lösningar på våra problem tillsammans. Jag hoppas att hon alltid kommer att finnas där för mig, för jag kommer alltid finnas där för dig. Och vi har verkligen bevis på att vi klarar att hålla våran vänskap levande, och det är jag så otroligt glad för. Tack Emma! Tacka vet jag vänskap!


Kommentarer
Emma säger:

Glad att jag har dig med gumman <3

2008-12-18 | 13:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback