Ibland gör man rätt ibland gör man fel

Tyvärr kan den ej hjärtesmärtor läka
och det är inte lika gott som exempelvis en räka
Men har du ont i huvudet, armar eller ben kan du
då lösa det med en.....
Jag önskar dig en riktigt God Jul
Ta dock inte för många, då blir det ej kul!

Jag fick en ask Ipren i julklapp av min älskade designvän Sara. Jag tackar och bockar, har redan fått andvändning av två. Visst var rimmet fyndigt också? Haha.

I går var det allt ett litet äventyr. Vi bestämde oss för att inte gå ut. Sen gjorde vi det i alla fall. Malin spräckte ett vinglas, det kom blod överallt så det blev akuten för henne. Sen så bar det av till Emmas lägenhet. Ja och där blev det typ efterfest hos nån granne. Men det någonting som jag ska förtränga. Och får jag någonsin ett sms eller något liknande så tänker jag verkligen inte svara haha. Men men shit happens fucking everytime. Men inte är det kul att dygna, åkte hem vid halv 9 i morse. Hem och sov i kanske en timme. Packa fort som attan, har aldrigt sett på maken på dålig packning. Sen så blev jag och Stina bjudna på pizzeria mat av my mammy. Sen blev det sov i bilen hem till Sunnemo och nu kan jag säga er att det verkligen blir sängen för mig. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback