Ingen rubrik

Gud i dag har jag varit otroligt lojj, lite små ledsen och ångerfylld som attan. Men i morgon blir det nya tag som fan! Ska liksom ta i tur med mig själv denna sista vecka, och sen bara släppa allting på lovet. Vill verkligen förbättra mig och vara fit for fight efter lovet. Så det får vara mitt enda nyårslöfte, att fortsätta vara ambitiös, jag har varit grymt dålig på att vara "mig" denna termin. Så nu lovar jag mig själv detta... Ja och helst skulle jag vilja bli kär också, men detta verkar vara omöjligt i denna stad. Bara för en natt skriker Karlstad ut, okej jag vet att vissa människor som läser min blogg inte vill läsa det där men hoppa gärna över det då. Vet inte vad jag vill göra heller. Eller jo att veckan ska ta slut och att jag får komma till Stockholm och köpa en massa fancy shit. Ja och självklart att nyår ska vara en succé! Fast det kommer den säkerligen aldrig att bli.

Om du älskar Markus Krunegård/Lars Winnerbäck, gillar tjejer med stil, har stil själv och ambitioner så kan du gärna få höra av dig. Släng in en kommentar så kan vi byta nummer ;) haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback