Julen är nu förbi

Jag har nu ätit julbord, frossat godis och öppnat mina klappar. De minskar förvånande för varje år som går. Jag trodde att man blev mer värd ju äldre man blev, men så var tydligen inte fallet. Men visst är det roligt att se min lilla kusin Elna le av att jultomten ger henne berg med paket. Och Theo som lyser upp när han får hundra identiska bilar. Javisst är det kul. Nu är jag hemma på Sprakberg igen och visst är det trevligt. Mamma plockar fram chipsen och jag sitter i hennes gigantiska nattlinne, bara för att jag inte fick nån pyjamas i julklapp haha. Jag har sjukt trött på att gå ikring i mina gråa mjukisbrallor som knäna står ut på och min darin t-shirt. Nu ska jag banne mig köpa mig ett rosa plyshset att mysa runt i karlstad med. Åh karlstad jag längtar sjukt mycket dit. Men Stina det är inte länge kvar nu ;) Ja och inte fick jag Lars Winnerbäck filmen, men den får jag välla köpa mig själv. För den tänker jag icke att tanka hem, nån motta får det vara. Stackars Lasse måste ju också ha pengar nu när det är lågkonjuktur och allt. Jaja gud va jag babblar. Jag fick i alla fall fina klappar, fina glas som jag får ta kort på nån gång, lite spa grejer (dock inte bodylotion som jag verkligen behöver, får köpa det med själv höhö), frisör shampo balsam och sånt (mycket uppskattat), påslakan, strumpor, kokbok, topshop beställning, mascara (lyx), skål med godis, presentkort på bio. Men det mest uppskattade är nog de pengarna jag fick. Jag har säkerligen glömt bort något men såå är det. Ja min systers julklapp var mycket uppskattad också. Hon är över 20 så ja ni kan ju fatta vad det är hihi. Nu ska jag mysa med vovvarna och familjen framför mumien som pappa fick i julklapp. I morgon ska jag plocka iordning här hemma, och packa inför stockholmsresan. Packa det som mamma kommer upp med lite senare till Karlstad och det jag själv kan ta med mig. Jag känner mig lite snurrig just nu haha men jaa nu filmis... Pusss <3


Sofi Fahrmans sko garderob. Detta ska jag en dag slå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback