Kissing santa

Jag hade helt glömt bort att skriva vad jag har fått i julklapp ifrån Stina och Emma. Jo ett vinboxställ föreställande en stol. Det känns som att detta kan bli ett roligt år. Får ta och visa bild på den när jag kommer till Karlstad igen. Riktigt, riktigt fin är den. Jag skulle verkligen vilja ha en kamera, men gud det kan jag ta och glömma. Allt sådant har jag bara sönder. Joa i dag har jag sett på film film film film film. Dagen såg nästan likadan ut som igår fast i dag såg jag ännu mera film. Tog mig en promenad med mamma och vovvarna i mörkret förut också. Det var något bra i alla fall. Annars svullar jag mig som vanligt. Och riktigt jävla shopping sugen är jaaag, gud jag vill shoppa nu va fan! Pappa har bokat teven fram till 22 i dag, han hade tydligen fått en julklapp av sin chef som gjorde att han var tvungen att se på v.75. Bläää blir inge bingo lotto HAHA!

Men men nu ska jag ta mig en dusch och vakna till.. WOW julafton i morgon GUD VA KUL!!!



Våran enkla boning. Mamma. Pappa. Tomten. Och våran gran med lila kulor.

Är det bara jag som skrattar ihjäl mig av bilden? HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback