Rätta till allting dom gjort mot dig

Sitter i soffan hemma på färjestad, lyssnar på älskade Lasse och myser i soffan men en filt över hela mig. Jag ser ut genom fönstret just nu och allting är vitt, vitt, vitt. Det är riktigt mysigt. Fast inte för stackars håret, men detta vita infaller inte så ofta så jag ska inte klaga. Jo vad ska jag hitta på i dag då? Jag funderar på om jag ska lussevaka, eller inte? Jag kommer vara rätt död i morgon. Och så är det faktiskt inte lucia i morgon så det känns lite fusk. Ska i alla fall byta ut klackskorna till snöskorna och traska upp till Pekås och köpa lite behövliga saker. Vi har lite problem med ljuset här hemma, visst stearinljus är mysigt i dessa tider. Vi har varit utan ljus i hallen i några veckor nu och i morse gick min lampa i mitt rum, det känns som ett tecken på att man ska köpa lampor. Annars kan jag informera er om att jag är grymt partypepp!



Sitter och funderar på det här med tattos, vart ska jag ha den och vad ska det stå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback