Som jag hade dig förut



Jag tror att jag håller på att bli riktigt jävla sjuk. Har haft ont i huvudet hela dagen och nu börjar jag känna i halsen. Så det blir att köpa på sig alvedon och citronte i morgon för här skare inte vara sjukdommar. Jag ska vara frisk ända fram till jul. Sen kan jag vara sjuk nån dag eller två så att mamma kan bädda ner mig och ge mig godis haha. Party on friday I think. Vad är en helg utan fest egentligen? ;)

Nu ska jag läsa 5 sidor ur Gatsby sen är skiten klar.. Adjö sovsött <3

Kommentarer
bitte säger:

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-04 | 12:30:35
Bloggadress: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback