Some update some shit

I går så var det idrottsdag i skolan, inte mycket gjort då. Sen så drog jag hem och såg på kyrkogårds ön själv hemma i soffan, sen färgade jag min kalufs. Ja sen drog jag ner till Stan till Emma som ville checka in MQs utbud, sen blev jag bjuden på fik, självaste royal. Emma följde med hem till mig och Stina så såg vi på Hannah med H, och både jag och Stina blev lite små kära i Joel Kinnaman, fast jag tror faktiskt att Stina blev riktigt förälskad, så uppfattar man det när man läser hennes blogg i alla fall. En bild på henne och hennes kärlek och allt. Sen blev klockan så mycket att Emma sov över, riktigt mysigt. Pratade om ditten och datten. I bland är det skönt att glömma bort att man har ett annat liv som väntar på en i hörnet. Visst det låter kanske lite skumt men är det inte så? Man glömmer bort att leva när man går i skolan. Vore det inte skönt att bara stänga av ibland? Jaja ibland skulle jag vilja vara jätte bra på att skriva, så att jag kunde skriva ner något vettigt och läsbart. För just nu sitter jag bara och skriver ner några få saker som ligger i huvudet. I dag blir det styrket träning på kauif och en tidigare natt för mig. Jag har mina nya skor också, inte alls så obekväma som jag trodde men dagen är ung, det återstår att se.

Ha en braig dag <3



Sara pussar på er!

Kommentarer
Anonym säger:

Äkliga läppar

2008-12-10 | 16:59:47
Emma säger:

Nej Jimmy det är dom inte, dom är fina (:

2008-12-10 | 21:23:44
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback