Tankar som fyller ens inre

Ligger i min säng och jag kan verkligen inte sova. Tankarna tar över tröttheten. Jag tänker på människor som jag älskar som mår dåligt. Jag tänker på att mina problem är så minimaliska jämfört med deras. Jag tänker på skolan som jag ibland älskar och ibland hatar. Jag tänker på julen och dess innebörd. Jag tänker på våren och sommaren. Ja det finns mycket som jag tänker på. Jag vill inte vara en person som går ikring och tänker hela tiden och över analyserar hela tiden. Åh take it out of me. Gör mig till en blåst bimbo, tack!




Har glömt att förtälja att jag och Stina fick en affish ifrån Lars Winnerbäck bion. Nu pryder den våran klädkammar dörr, så det är det första man ser när man kliver in i lägenheten. Dålig bild. Men vi har ingen lampa i hallen just för tillfället. Den är i alla fall konstnärlig och helt underbar att se på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback