Tre glas vin på en lördag är inte vanligt

I dag gick vi på stan och allt jag fann var ett par skor (snygga sådana), och mamma snodde en penna åt mig på sturegallerian när vi var där och åt. Så nu kan jag dra fram den och ljuga om att jag tillhör stureplansgruppen, HA! Så kul har jag just nu. Känner för att åka hem till sjuka Emma och ligga i hennes säng och se på skärgårdsdoktorn, att vara med någon som förstår en skulle inte vara dumt, men min älskade mamma förstår mig i alla fall. Jag förstår inte varför jag känner mig missförstådd och varför jag beter mig som jag gör, men det är bara vissa människor som jag kan vara "jag" med. Konstigt . Ibland kan jag se mig väldigt lik Hanna Fridén i sättet att tänka (en bloggare), typ över analyserar allting, och då menar jag allting! Fast det är la nått som jag får leva med antar jag. Känner att min hals bådar sjukdom. Inte bra. Inte bra alls. Ska införskaffa mig halstabletter i morgon. Men i morgon ska jag fanimej sova till efter 12. Ingen kan stoppa mig. Nej ingen alls! Puss 

Shopping utahelvete på måndag it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback