Man säger saker man inte förstår

Nu är svensk uppsatsen klar. Blev konstigt i mitten men början och slutet är rätt bra. Det speglar ungefär hur jag har mått under skrivandets gång. En sak att kryssa för i listan. Sen återstår det en gäng andra grejer. Jag vill att det ska bli helg. Fast vad ska jag göra då. Funderar starkt på att åka till Sunnemo och ta långa promenader. Om någon vill haka på? Känner för att träffa släktingar också. Var så länge sen. Hälsa på Greta. Gå till minneslunden och prata med Ale. Ja vad som helst som jag inte har gjort på länge. Kanske bara gå och handla mat med mamma på Ica i Hagfors. Ja något nostalgiskt typ.

Gud va jag skriver massa onödig skit på denna blogg. Kanske ska lägga ner. För hur kan det på en skala vara att läsa om mitt liv just nu. Bläää bläää bläää måste det se ut i era ögon...

Jaja

Kommentarer
meta säger:

Jag tycker det är fint att läsa din blogg =)

2008-12-02 | 20:28:06
sofie säger:

Tack va fint sagt (:

2008-12-02 | 22:03:46
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback