Alla hjärtans dag

image1638Jag skulle absolut inte bli ledsen om jag fick den här söta lilla röda ipoden på alla hjärtans dag med nått gulligt ingraverat därbak.

Exempel:

1. Du är underbar
2. Jag är kär i dig
3. Du är en underbar vän
4. You are the music in me
5. Du är söt
6. Jag älskar dig
7. Du är värdefull
8. Please don´t stop the music
9. Jag vill leva med dig
10. Vill du gifta dig med mig?

Ja de sista där kanske inte är så seriösa men jag fick lite brist på fantasi. Ja detta är en helt underbar present enligt mig att ge till nån man tycker om. Om man beställer i från apples hemsida får man ingravering, presentförpackning och frakt helt gratis. Man betalar då endast 695 kr. Och det är väl din käresta värd? Synd bara att jag själv inte har nån som kommer köpa den till mig. Får väl spara pengar och köpa den själv och gravera in "Big girls don´t cry" haha. Ja typ. Nej nu ska jag inte vara så, men riktigt bra alla hjärtansdag tips i från mig ^^.

Ja just det, om du köper en ipod i färgen röd går pengarna till aids drabbade. Eller inte alla pengarna men mycket av dom i alla fall.

Kommentarer
elinperss0n säger:

mysig present på alla

2008-02-05 | 20:04:55
Bloggadress: http://elinperss0n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback