Dagens utstyrsel

image1771
image1772

Linne - gina
Tröja - H&M
Kjol - Made by RetroSofie
Strumpbyxor - H&M
Örhängen - Pilgrim
Armband - Mormor, Cocoo
Ring - Efva Attling
Nagellack - Nya i från Mavala

Nu ska jag städa hos fiskarna, eller nä jag ska slänga i hop en kladdkaka och sen städa hos dem. Har varit ett jätte snällt barn och damsugit och plockat iordning helt utan att någon sagt åt mig. Men det får jag väl credda mig själv för antar ja. Jag vill att någon köper grädde till mig! Kladdkaka utan grädde :S. kanske har lite glass någonstans. Ja som ni läser så går inte min nyttighet så bra. Ska till Stina sen och leka och då antar jag att det inte blir nyttigt heller. Jag kanske tar med mig kladdkaka dit ;) HÖHÖ.

Ha en nice dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback