Dagensklädsel

image1656image1657

Sjal - Present i från H&M
Randigtröja - Gina, meee like randigt
Skärp - Secondhand
Kjol - Made by me
Glansiga leggings - H&M
Skor - Slitna enna i från Scorette
Öronringar - Present i från Olivia
Ring - Efva Attling
Armband - mormor
Peace armband - Cocoo


Jag kör på min fläta i mitt hår, som har utväxt. Vill göra ljusa SLINGOR!

image1658

Hon hade typ grymt snyggt hår! Nej jag är inte alls avis.

Har varit en rätt jobbig dag, fast ändå snabb. Haha har varit konstig. Var med Sara in på Lilla ego = VILL HA. Har saknat Stina och Olivia. Har solat med Emma, hos Emma. Jag bjöd Emma på tacos, hos mig. Jag har packat allt nu. Ska sova nu för jag är trött. Till helgen ska jag sy. Plugga. Inviga den nya blåa klänningen. Öppna paket som jag fått på posten. Sova länge på lördag. Försöka komma till Karlstad innan 7. MÅSTE se Elle galan på femman. Fast å andra sidan är det så bra? Känns som att jag redan vet allt om det redan.
Nej nu SOVA!

Ja just ja, ska till Stockholm med klassen 8 april och kolla på designmässa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback