Den positiva delen av dagen

Precis när jag lämnade skolan i dag så gick våran engelsk lärare förbi och sa till mig och Sara att vi är som hämtad ur en mode tidning varje dag, med våra väskor och allt haha. Ja det är lite kul att höra.
Bara för det är jag värd ett par skor ^^.

PS. Iove you var förövrigt en gråtfilm och den kommer på premiär i morgon och det var verkligen en perfekt film att se på alla hjärtansdag. Tror att det skulle väcka liv i kärleken igen om man gick med sig kille. Men jag var ju där med Keri och Sara. Och Sara sa att hon inte fällde en enda tår men det tror jag inget på. Men jag och Keri satt och hulkade oss igenom filmen. Se den!

image1706

Har tryckt i mig 200 gram choklad, hejja Sofie bra kämpat.

I morgon har vi bara promenad till färjestad och curling sen är det hem.
Fast jag är jäkligt fest sugen.
Blir nästa helg tror jag. Ja det blir det :D

Vill till mormor och checka in kläderna!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback