Dina ögon kan krossa min värld

Ja nu får designen se ut så här. Jag har inte tålamodet som förr och så vill jag inte ha en sån där blogg som alla har heller ;). Pappa skulle hjälpa mig med ljudet på datorn förut och så fick han igång det på en gång och så började han att dansa av stolthet och jag satt här i stolen och kollade på när han spillde ut kaffe precis överallt. Till och med i tangentbordet, HAHA. Jaja det gick inte sönder nått i alla fall. Skulle vilja hitta på något i dag som att gå ut och gå och fota med mina älskade vovvar. Men det är för halt ute så det går tyvärr inte.

Fast nu kom mamma på att vi kan gå tipspromenad i Sunnemo city!

image1752

Ett stativ skulle jag verkligen vilja ha! Skulle kunna ta mycket bättre bilder dåå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback