Elle galan

Årets hår-och makeupartist: Mike Lundgren

Årets modefotograf: Andreas Sjödin

Årets modell: Elsa Sylvan

Årets H&M-stipendiat Hållbarhet: Bergmans

Årets modestylist: Mattias Karlsson

Årets celebritetsstylist: Jonas Hallberg

Årets bäst fest-scenklädda: Sahara Hotnights

Årets internationella designer: Dries van Noten

Årets H&M-stipendiat Nykomling: Jojo & Malou

Årets bäst klädda kvinna: Marina Schiptjenko

Årets blickfång: Sandra Backlund

Årets bäst klädda man: Jonas Åkerlund

Årets hederspris: Anna Holtblad

Årets designer: Jonny Johansson för Acne Jeans


Jag blir arg när vissa bloggare får gå på Elle galan när de inte ens skriver om mode. Eller arg är jag väl inte men jag tycker det är konstigt. Om nått år ska i alla fall jag få en inbjudan, och då ska den inte vara genom bloggen. Nä fy fan! ^^  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback