Empty apartment

image1745

Efter skolan i dag så gick jag Sara och Keri lite och letade 80 -tals kläder till Sara och jag och Keri var allmänt dryga. Sen mötte vi upp Keris kompis Frida och kollade på när hon köpte en massa kläder. Lagomt kul om man frågar mig. Inte fräsch kände jag mig heller, och nämnde negerbollar och Jesus allt för många gånger haha. Håller på att bli sjuk. Halsont och huvudvärk. I morgon blire fest, roligt, roligt. Nu sitter jag här ensam och har det gött saknar dock min mam, pap och mina pälsdjur. Ska göra lite hemmaspa och kolla på nån bra film. Och gråta lite över kärlekslåtar. Ja det ska jag göra. Var tänkt att jag och Keri skulle iväg att träna i morgon på Njoy men jag har inga skor nu ser jag. Men kanske kan gå ut och gå eller något sånt. Men men. Har fått ilning i min tand nu. Hatar när det händer hihi. Nej spaaaa var det. Ha en trevlig kväll!

image1746

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback