En vacker visa till Sofie

image1755image1756
image1757image1760
image1758image1759

I dag har jag som sagt varit hos tandläkaren. Var där inne i 35 minuter och kom ut med smärta i tandköttet och med smaken av flour. Sen åkte vi till soptippen och slängde en ugn. Då fick jag syn på min gamla matte lärare Magnus. Och så berättade mamma för mig att han jobbar som badvakt igen. Sånt blir jag rysligt irreterad på, han var enligt mig en mycket BRA lärare som kunde allt som jag frågade honom och väldigt lätt att prata med. Det finns så många skräp lärare överallt och så blir en bra lärare badvakt. Ja, det kan då inte jag förstå mig på. Åkte sen raka vägen till Karlstad. Gick och åt nästan på en gång. På ett jätte mysigt sallads ställe men kommer aldrig på vad det heter. Men det ligger i alla fall brevid Sofias garderob, en förövrigt crap affär. Jag köpte inte alls mycket, en nagellack och en svart trenchcoat. Skulle ha velat haft en skjorta men det köper jag till veckan. Jackan blev inge bra på bild. Men kan ju showa någongång jag är inne i en provhytt eller nått. Jag förstår inte hur man tar bra kort på kroppen utan hjälp från andra. Skulle ju kunna ta kort i spegeln men har alldeles för dåligt ljus. Alla borde ha en provhytt. Annars blev resan en förödelse. Men vad annars kan väntas när man heter Sofie med N. I morgon väntas en ny dag, med nya bekymmer. Men jag tror att jag mest ska hålla mig på mitt rum. Ska städa och möblera, mest städa. Och på onsdag ska jag leka med Stina. Vi ska ringa runt efter sommar jobb i Gotland, Köpenhamn och Afrika. Det låter väl bra? haha. Sen så på torsdag ska jag åka till Branäs och åka slalom :O om nu mina föräldrar ger mig pengar till det så. För billigt är det inte.  Sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback