Fineeeland

Godmorgon bloggläsare!
Nu sitter jag och kollar på Trillingarna på barnkanalen, det var mitt favorit program när jag var liten. Efter Saltkråkan. Vill fan inte vara sjuk nått mer nu. Måste gå i morgon även fast jag är dålig. Pratade med pappa förut för jag börjar bli orolig för att han ska åka till Finland till sommaren igen. Men om han nu gör det så ska jag komma och hälsa på för shoppingen där är marvelous speciellt vintage shoppingen. Jag är inne på vintage nu, skulle vilja byta ut hela garderoben till redan använda kläder ^^ hihi. Vet inte om jag vill fortsätta blogga nått mer, har tappat lusten. Men i bland är det skönt att skriva av sig. Eller jooao jag gör det ju rätt ofta ^^. Så ni slipper mig inte även fast ni vill det. Men kan ni / nån kan ge mig tips på nått att blogga om? Om ni / nån inte gör det gör jag en lösenord skyddad blogg höhö. Jag menar allvar.
Ha en bra dag!


image1646

Kommentarer
Jessica säger:

Skriv om det du helt enkelt tycker är roligt. Skriv om mode och ditt liv som du redan gör :P

2008-02-07 | 08:02:33
Bloggadress: http://droptheworstline.blogg.se
Sofie säger:

Jag ska göra det :D

2008-02-07 | 16:37:00
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback