Förlåt :`(

Att jag inte har uppdaterat mer under helgen haha. Men routern har inte fungerat som det ska så jag har inte kunnat ladda in bilder för att jag har varit on and off ansluten. Nu strax drar jag till tandläkaren i Hagfors. Hoppas att jag inte har ett endaste litet hål för då blir lilla jag mycket ledsen. Har absolut ingen skräck för tandläkaren. Jag tycker nästan att det är lite skönt att ligga i den där stolen och bli petad i munnen. Fast i bland är dom dumma och lägger handen på elaka ställen. Typ om jag har en stor inbyggd finne någonstans runt munnen. Och de har ingen respekt alls för den. Ni som själva haft sånna där vet vad jag pratar om (PAIN) Efter tandläkaren drar mam och jag till K-staden. Just ja JAG SOFIE AMANDA LINNEA NILSSON ska åka SLALOM någon dag. Med Stina och den mångspråkade Lotte. Ha en bra dag <3

Kommentarer
Joline säger:

"Inbyggd finne" haha, du är rolig du lilla vän, men jag förstår precis vad du menar :p

2008-02-25 | 10:22:01
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Sofie säger:

Haha ja det är as jobbigt juue :P

2008-02-26 | 01:06:33
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback